Opinie

Akira Sushi - Tarnowskie Góry

  • Wszystko super.Jak zawsze👍

  • Brak w zestawie wasabi, reszta jak zawsze na najwyższym poziomie.

    Dziękujemy za wystawioną opinię I przepraszamy za Nasze niedopatrzenie 😊🥢
    Zespół Akira Sushi
  • Polecam wszystko smaczne

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Sushi było dobre ale nie tak jak zawsze i trochę się rozpadało pozatym dodatki były niechlujnie wrzucone do pudełka wcześniej wasabi było podawane w kształcie liścia

    Dziękujemy za wystawioną opinię i przepraszamy za Nasze niedopatrzenie, postaramy się, żeby następnym razem było idelanie 😊
    Zespół Akira Sushi
  • Jak zwykle bez zastrzeżeń

    Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię
    Zespół Akira Sushi
  • Zegar który obliczas czas na stronie do wydania lunch pokazywał 12:36,po zamowienie pojaielam się o 12:47 jeszcze nie było gotowe.

    Dziękujemy za wystawioną opinię. Przy większej ilości zamówień czas oczekiwania może być troszkę wydłużony. Mimo wszystko zachęcamy zamówić ponownie, mamy nadzieję, że następnym razem wszystko będzie punktualnie :)
    Zespół Akira Sushi
  • Smacznie. Dostawa punktualna co do minuty.

    Dziękujemy za wystawioną pozytywną opinię! :)
    Zespół Akira Sushi
  • Ok

    Dziękujemy za wystawioną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Smacznie, szybko

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Jako stały klient chciałem skorzystać z promocji-20%
    Okazało się że będąc w restauracji, zam musiałem złożyć online, nie było to najłatwiejsze, na przyszłość będę wiedzieć.
    Pozdrawiam

    W smsie informującym o promocji była wzmianka, że kodu należy użyć na naszej stronie. Ważne, że się udało:) Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie:)
    Zespół Akira Sushi
  • Pychotka :-)

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Jak zawsze szybka i miła obsługa I wyśmienite dania

    Dziękujemy za wystawioną pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Pyyyysznie i na czas .

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Pyszne sushi :)

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Wszystko w jak najlepszym porządku, pyszne sushi, szybka dostawa.

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Sushi, jak zawsze, przepyszne.
    Zamówienie złożone online - fajny i domyslny interfejs.
    Dostawa zgodnie z ustaloną online godziną.
    Polecam

    Dziękujemy za wystawioną pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Wszystko ok

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Wszystko super jak zawsze!

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Pyszne

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Wszystko tak jak należy

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi

Akira Sushi Piekary Śląskie

  • Wszystko idealnie i pysznie przede wszystkim😁👍

    Dziękujemy za pozytywną opinię 🍣
    Zespół Akira Sushi
  • Chciałbym ażeby dodać opcje logowania się na stronie podczas składania zamówień żeby automatycznie dodawały się punkty

    Dziękujemy za pozytywną opinię, a pomysł rozważymy :)
    Zespół Akira Sushi
  • Uwielbiam Wasze sushi :)

    Dziękujemy! Zapraszamy ponownie :)
    Zespół Akira Sushi
  • Wszystko super pyszne.

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • jak zawsze ok

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Zamówienie dostarczone przed czasem, kart stałego klienta i punkty naliczone bez problemi

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Najlepsze !!!

    Dziękujemy za pozytywną opinię 😊🍣
    Zespół Akira Sushi
  • Mniam

    Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię 🍣
    Zespół Akira Sushi
  • Jesteście super

    Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię❤️
    Zespół Akira Sushi
  • Polecam

    Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię🙂
    Zespół Akira Sushi
  • Jak zawsze super!

    Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię 😊
    Zespół Akira Sushi
  • Dowóz punktualnie.

    Dziękujemy za wystawioną opinię 😊
    Zespół Akira Sushi
  • Rewelacja

    Dziękujemy za wystawioną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Na minus - nie dodają się punkty za zamówienie przez aplikację....

    Niestety nasza aplikacja nie jest jeszcze aż tak doskonała:) Aby nabić punkty należy kurierowi pokazać kod kreskowy znajdujący się w aplikacji pod przyciskiem "karta" (na dole ekranu). Również w samej aplikacji na ekranie startowym jest kafelka "Jak otrzymać punkty", pod którą również wszystko jest wyjaśnione. Dodałem Pani ręcznie 4 punkty za ostanie zamówienie. Pozdrawiam i zapraszamy ponownie:)
    Zespół Akira Sushi
  • Jak zawsze wszystko szybko i smacznie. Polecam :)

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Wszystko jak zawsze super

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • jak zawsze bardzo smaczne👌

    Dziękujemy! Zapraszamy ponownie :)
    Zespół Akira Sushi
  • Pysznie, świeżo i na czas ❤️

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Pysznie :)

    Dziękujemy za pozytywną opinie! :)
    Zespół Akira Sushi
  • Polecam

    Dziękujemy za pozytywną opinię 🥰
    Zespół Akira Sushi

Akira Sushi Zabrze

  • Z każdym zamówieniem jest tylko lepiej ! Gorąco polecam , ciekawa i szeroka oferta dla Smakoszy sushi :)

    Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię 🥰🍣
    Zespół Akira Sushi
  • Sushi przepyszne
    Zamówienie było zrobione na umówioną godzinę

    Dziękujemy za pozytywną opinię :) Zapraszamy ponownie :)
    Zespół Akira Sushi
  • Było pyszne. Dostawa trwała ponad godzinę.

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • POLECAM Najlepsze sushi w Zabrzu!!!

    Dziękujemy za wystawioną opinię <3 Zapraszamy ponownie! :)
    Zespół Akira Sushi
  • Polecam, bardzo dobre sushi i obsługa bardzo miła.

    Dziękujemy za wystawioną pozytywną opinię! :)
    Zespół Akira Sushi
  • Doskonała obsługa, przyjemny klimat lokalu.

    Dziękujemy za pozytywną opinię 😍
    Zespół Akira Sushi
  • Wszystko super, pyszne jedzonko

    Dziękujemy za pozytywną opinię! Zapraszamy ponownie! 😊
    Zespół Akira Sushi
  • Trzyma bardzo dobry poziom :-)

    Dziękujemy za pozytywną opinię :) Zapraszamy ponownie :)
    Zespół Akira Sushi
  • Przepychota 😀

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Polecam obsługa bardzo miła jedzonko pyszne ❤️

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Brak

    Dziękujemy za wystawioną ocenę :)
    Zespół Akira Sushi
  • Polecam jak zawsze☺️

    Dziękujemy za wystawioną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Dość długi czas oczekiwania na zamówienie jak na godzinę 12 w tygodniu.
    Zupa miso bardzo bardzo słona

    Dziękujemy za wystawioną opinię. Faktycznie, czas oczekiwania był troszkę wydłużony mimo wczesnej godziny, ale spowodowany był dużą ilością zamówień. Mamy nadzieję, że następnym razem dostarczymy zamówienie szybciej. Pozdrawiamy :)
    Zespół Akira Sushi
  • Bardzo dobre jak zawsze!

    Dziękujemy za pozytywną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • «Sushi Philadelphia» w moim wypadku były bez serku Philadelphia. Żal że nie można tu dodać zdjęcie.

    Dziękujemy za wystawioną opinię, zawsze staramy się dochować najwyższej staranności podczas przygotowywania Naszego sushi. Sprawdzimy co poszło nie tak :) mimo wszystko zachęcamy dać Nam drugą szansę :)
    Zespół Akira Sushi
  • Przepyszne!

    Dziękujemy za pozytywną opinie!
    Zespół Akira Sushi
  • Hello everyone, I created my sushi order the day before yesterday, June 28 of 2022 year, but the opportunity to leave a review via E-Mail address appeared only yesterday, June 29 of the same year (It is quite possible that this is only for the better for some reasons.). / Witam wszystkich, zamówienie sushi stworzyłem przedwczoraj 28 czerwca 2022 roku, ale możliwość pozostawienia recenzji przez adresu E-Mail pojawiła się dopiero wczoraj, 29 czerwca tego samego roku (Całkiem możliwe, że to tylko na lepsze z pewnych powodów.).

    I do not know what language it would be better for me to write a review both – for «Akira Sushi» themselves and for their potential/existing customers, so I will leave the version in English and Polish languages, if suddenly my translation into Polish language is not of sufficient quality and/or simply incomprehensible (I am not a native speaker.). / Nie wiem w jakim języku byłoby lepiej, gdybym napisał recenzję zarówno dla samych «Akira Sushi», jak i dla ich potencjalnych/obecnych klientów, więc zostawię wersję w języku Angielskim i Polskim, jeśli nagle moje Polskie tłumaczenie nie będzie wystarczające jakość i/lub po prostu niezrozumiały (Nie jestem native speakerem.).

    To be honest, this order disappointed and upset me very much, and specifically… I mean its implementation from «Akira Sushi» – it was absolutely bad in every sense! The order was consumed closer to the evening time and this all greatly spoiled my mood, even caused a "butthurt" and a desire to write a review with foul language, but I still decided not to do this... But, however, I can not deny such a "cringe" a priori. Unfortunately, there is no photo report (I had no idea about this before.), but here are a FEW (This is NOT all, because otherwise it will turn out to be the same "long-read post" that no one likes too, as usual. But I already I know and understand "in advance" that my review will turn out to be quite large.) of my facts and claims in general – I ordered a sushi set of 32 pieces («ZESTAW SAKANA – 32 KAWAŁKI».), all in aggregate (Considering the cost of delivery and packing.) cost 116 PLN, also the order was paid in advance, but here is some of what happened next: / Szczerze przyznaję, to zamówienie bardzo mnie rozczarowało i zdenerwowało, a konkretnie mam na myśli jego realizację od «Akira Sushi» – było absolutnie złe pod każdym względem! Zamówienie zostało skonsumowane bliżej wieczoru i to wszystko bardzo zepsuło mi nastrój, spowodowało nawet "zderzenie" i chęć napisania recenzji obscenicznym językiem, ale nadal postanowiłem tego nie robić... Ale mimo to ja nie można a priori zaprzeczyć takiemu "zażenowaniu". Niestety nie ma fotorelacji (Wcześniej nie miałam o tym pojęcia.), ale oto KILKA (To NIE wszystko, bo inaczej okaże się, że to ten sam "długo czytany post", którego też nikt nie lubi,.. Jak zwykle. Ale ja już wiem i rozumiem "zawczasu", że moja recenzja okaże się dość duża.) moich faktów i twierdzeń w sumie – zamówiłam zestaw sushi 32 sztuki («ZESTAW SAKANA – 32 KAWAŁKI».), całość łącznie (Biorąc pod uwagę koszt dostawy i pakowania.) koszt 116 zł, również zamówienie zostało opłacone przedtem, ale oto co wydarzyło się później:

    • Let us start with the fact that the site always has a timer (For me it was 90 minutes on both cases.), at the end of which it is already guaranteed for the client that they will prepare and deliver everything. An hour and a half was almost gone, there were literally 02-03 minutes left until the end of the timer, and ONLY THEN I received an SMS-message that a courier was coming to me... The timer came out and about 15-20 minutes had already passed, and the courier was probably somewhere got lost? And it was a delivery in the city of Zabrze and also from the city of Zabrze, not at the busiest hour of the road/(Etc.)… This all categorically alarmed me more and more, but I was in no hurry to get annoyed in the hope that the execution of the order would justify ALL the delays! I really was already sitting and just hungry, like my European guest, who came to me and preferred to wait for delivery with me. I thought that about five more minutes would pass and I would start calling the operator with the relevant questions, but it is good that I did not have to do this – the courier arrived 03-04 minutes after I had this thought, if not even faster. In total, my guest and I waited 90 minutes and + about 15-20 more minutes already WITHOUT a timer, that is… It was at least 115 minutes! It is good that the dish did not need to be hot, but then things got worse… / Zacznijmy od tego, że strona zawsze ma timer (Ja miałem w obu przypadkach półtorej godziny.), pod koniec którego klient ma już gwarancję, że wszystko przygotuje i dostarczy. Półtorej godziny prawie minęło, do końca minutnika pozostały dosłownie 02-03 minut i TYLKO WTEDY otrzymałem wiadomość SMS, że ​​przyjeżdża do mnie kurier… Wyszedł minutnik i około 15-20 minuty już minęły, a kurier chyba gdzieś się zgubił? I to była dostawa w mieście Zabrze i też z miasta Zabrze, a nie w najbardziej ruchliwej godzinie drogi i tak dalej... To wszystko coraz bardziej mnie kategorycznie niepokoiło, ale nie spieszyło mi się z dostawą zirytowany w nadziei, że wykonanie zamówienia usprawiedliwi WSZYSTKIE opóźnienia! Naprawdę już siedziałam i byłam głodna, tak jak mój Europejski gość, który przyszedł do mnie i wolał czekać ze mną na dostawę. Myślałem, że minie jeszcze jakieś pięć minut i zacznę dzwonić do operatora z odpowiednimi pytaniami, ale dobrze, że nie musiałem tego robić – kurier przyjechał 03-04 minut po tym, jak pomyślałem, jeśli nie nawet szybciej. W sumie mój gość i ja czekaliśmy 90 minut i + około 15-20 minut więcej już BEZ timera, czyli było to co najmniej 115 minut! Dobrą rzeczą jest to, że danie nie musiało być gorące, ale potem było gorzej…

    • The courier handed over to my mother just a small package in which everything was... It was small enough and it is "amazing" that as many as 32 sushi got into it, eh? But no! The sushi was small and this is a very big complaint on my part too, because there is NO WORDS about the gram on the site! This package contained two pairs of bamboo sticks (Which for some reason were opened and as if other people had already taken them in their hands...), two different soy sauces (One with added oil, and the other without it?) and a bunch of glued together sushi! It was impossible to eat them with chopsticks, even with the most correct and accurate method, because everything was INSTANTLY falling apart! This was done carelessly, negligently and obviously in a hurry. / Kurier wręczył mamie tylko małą paczkę, w której wszystko było… Była wystarczająco mała i aż "niesamowite", że dostały się do niej aż 32 sushi, tak? Ale nie! Sushi było małe i jest to również bardzo duży zarzut z mojej strony, ponieważ na stronie NIE MA SŁOWA o gramie! W tym opakowaniu znajdowały się dwie pary patyczków bambusowych (Które z jakiegoś powodu zostały otwarte i jakby inne osoby już brały je w ręce…), dwa różne sosy sojowe (Jeden z dodatkiem oleju, a drugi po prostu bez?) oraz pęczek sklejonego sushi! Nie dało się ich zjeść pałeczkami, nawet najbardziej poprawną i najdokładniejszą metodą, ponieważ wszystko NATYCHMIAST się rozpadało! Zrobione niedbale, niedokładnie i oczywiście w pośpiechu.

    • And it was immediately obvious when opening the box how the "edges" of the sushi were not cut off... They were not pressed down inside, not just removed, but everything stuck out like from a cactus! Guys, I know and perfectly understand what "zero waste production" is, but guys, let us be honest – it looked ugly. Because everything is very bad with visual presentation... I would be ashamed to put it on the table in front of some other people who would not know the context of the whole situation with this order. / I od razu po otwarciu pudełka było jasne, że "krawędzie" sushi nie zostały odcięte... Nie zostały wciśnięte do środka, nie tylko usunięte, ale wszystko wystawało jak z kaktusa! Szanowni Państwo, wiem i doskonale rozumiem, czym jest "produkcja zero waste", ale powiedzmy sobie szczerze – wyglądało brzydko. Bo wszystko jest bardzo fatalnie z wizualną prezentacją... Wstydziłbym się postawić to na stole przed innymi osobami, które nie znałyby kontekstu całej sytuacji z tym zamówieniem.

    • There is a moment that offended me personally very much – I always think about the freshness of the product, and in an additional comment to the order, I politely asked that we put as much fresh fish as possible. Because the whole order came with completely raw fish and it is summer, so hot! Food spoils easily and is easily poisoned by this fish too. Also, I had a guest, I mention it again, but it is important because I care about her health too! But the problem is that they seemed to make fun of me and my request, which I wrote POLITELY and understandably, just so that people would pay attention when cooking, but NO! I had sushi with a VERY stale fish TOTALLY, while the smell of tuna was still "forgivable", but the sushi with salmon did not smell very good... I took the fish separately from there and I can describe it like this: It was far from the freshest, pale, had a characteristic smell, and was also once thawed, then frozen, and then thawed AGAIN before preparing this sushi. "Thank you" for not putting the spoiled fish in! / Jest taki moment, który mnie osobiście bardzo uraził – zawsze myślę o świeżości produktu, a w dodatkowym komentarzu do zamówienia grzecznie prosiłem, abyśmy włożyli jak najwięcej świeżych ryb. Ponieważ całe zamówienie przyszło z całkowicie surową rybą, a jest lato, jest tak gorąco! Jedzenie łatwo się psuje i jest łatwo zatruwane przez tę rybę. Miałam też gościa, jeszcze raz wspominam, ale to ważne, bo dbam też o jej zdrowie! Ale problem w tym, że wydawali się śmiać ze mnie i mojej prośby, którą napisałem GRZEWO i zrozumiale, tylko po to, żeby ludzie zwracali uwagę podczas gotowania, ale NIE! Zjadłem sushi z BARDZO nieświeżą rybą ZUPEŁNIE, podczas gdy zapach tuńczyka wciąż był "wybaczalny", ale sushi z łososia nie pachniało zbyt dobrze… Zabrałem stamtąd rybę osobno i mogę to opisać tak: Była daleka od najświeższej, bardzo blada, miała charakterystyczny zapach, a także była raz rozmrożona, a potem zamrożona, a potem PONOWNIE rozmrożona przed przygotowaniem tego sushi. "Dziękuję" za nie włożenie zepsutej ryby!

    • Some of the sushi from the set that I ordered from this place included cucumber… It should have been, and I'm not mistaken in Polish language so much. I regret right now really that I did not have the sense to take a photo at the same moment, because there was no cucumber! And instead of it, LARGE pieces of zucchini were introduced, not the first freshness and with a bitter aftertaste. / Niektóre sushi z zestawu, które zamówiłam u tego miejsca, zawierały ogórek. Powinno być i nie mylę się tak bardzo z językiem Polskim. Teraz naprawdę żałuję, że nie miałam sensu robić zdjęcia w tym samym momencie, bo nie było ogórka! A zamiast tego wprowadzono DUŻE kawałki cukinii, nie pierwszej świeżości i z gorzkim posmakiem.

    • With sauces everything is better, but even they did not save the situation! The sushi included unsuitable, cheap rice, which stuck together and stuck in my teeth,.. Without drinking it was impossible to eat, very dry! Just sticky, tasteless porridge while it is still falling apart... I mean, normal sushi can be eaten with chopsticks, but here I had to use a fork and spoon because it is just awfully awkward and looks sloppy! / Z sosami wszystko jest lepsze, ale nawet one nie uratowały sytuacji! W sushi był nieodpowiedni, tani ryż, który sklejał się i utkwił mi w zębach… Bez picia nie dało się jeść, bardzo suche! Po prostu lepka, bez smaku kasza, która wciąż się rozpada... To znaczy, normalne sushi można jeść pałeczkami, ale tutaj musiałam użyć widelca i łyżki, ponieważ jest po prostu strasznie niezręczna i wygląda niechlujnie!

    I ate different sushi in different places, countries and I have something to compare! And I can say for sure that this is one of the worst sushi that I have eaten in my life (Only "SuShI mAsTeRs" (As they call themselves.) from Russia did worse.), but which were also very expensive (It is much more expensive, than what I usually take in other places, getting the quality MUCH better.)... An undeservedly high price, which does not even include the cost of delivery around the city. An undeservedly high price for such a small portion (I and my guest hardly had enough of this portion, although we are women with a medium-sized physique, accustomed to eating not very much food at a time a priori.), when nothing was written about the gram beforehand... / Jadłam różne sushi w różnych miejscach, krajach i mam coś do porównania! I mogę z całą pewnością powiedzieć, że jest to jedno z najgorszych sushi, jakie jadłem w życiu (Tylko "MiStRzOwIe SuShI" (Jak sami siebie nazywają.) z Rosji zrobili gorzej.), ale które były również bardzo drogie (Tak znacznie droższe, niż to, co zwykle zabieram w innych miejscach, uzyskując DUŻO lepszą jakość.)... Niezasłużenie wysoka cena, która nie obejmuje nawet kosztów dostawy po mieście. Niezasłużenie wysoka cena za tak małą porcję (Ja i ​​mój gość ledwo mieliśmy dość tej porcji, chociaż jesteśmy kobietami średniej budowy, przyzwyczajonymi do jedzenia a priori niedużej ilości jedzenia na raz.), kiedy nic nie było napisano o gramie wcześniej…

    So, in conclusion, I will only mention that shortly before that I ordered ramen («KREWETKI NA MAŚLE».) from these people and its quality was very good, except for the fact that there was no gram and it still is not, therefore, a priori, a false impression was created that the portion would be larger than what it actually was/upon delivery of the order. / Na koniec wspomnę tylko, że krótko wcześniej zamówiłem u tych ludzi ramen («KREWETKI NA MAŚLE».) i jego jakość była bardzo dobra, poza tym, że nie było grama i nadal go nie ma, dlatego, a priori powstało fałszywe wrażenie, że porcja będzie większa niż w rzeczywistości/po dostarczeniu zamówienia.

    I do not know how it was possible to do everything so well with ramen, quickly earning the trust of the client and then just the same, but just the opposite – to spoil everything with these sushi, just pouring morally on me and my guest too. / Nie wiem jak udało się zrobić wszystko tak dobrze z ramenem, szybko zdobywając zaufanie klienta a potem w ten sam sposób, ale wręcz przeciwnie – zepsuć wszystko tym sushi, po prostu wylewając na mnie moralny brud i na mojego gościa też.

    I will never place an order with «Akira Sushi» again and I do not advise anyone to do this and will not advise in the future either, because the trust has already been "killed". Overpriced European price, creating "high" expectations too, because a normal person would expect European quality in this case too, but it does not smell there (And even visually I did not see it there.). If the company plans to create a monopoly even where its branches are located, then this will not be possible if you continue to feed people with food that gives the impression that it was collected for me from various orders that other people refused, but it became a pity for the company to throw it in the trash too, so I was chosen as the "garbage" client and this creates just an endless feeling of disrespect for the client. / Nigdy więcej nie złożę zamówienia z «Akira Sushi» i nikomu tego nie radzę i nie będę też doradzał w przyszłości, bo zaufanie już zostało "zabite". Zawyżona cena Europejska, tworząca również "wysokie" oczekiwania, ponieważ normalna osoba również w tym przypadku oczekiwałaby Europejskiej jakości, ale to tak nie pachnie (I nawet wizualnie jej tam nie widziałem.). Jeśli firma planuje stworzyć monopol nawet tam, gdzie znajdują się jej oddziały, to realizacja tego nie będzie możliwa, jeśli nadal będziecie karmić ludzi żywnością, która sprawia wrażenie, że została dla mnie zebrana z różnych zamówień, których inne osoby odmówiły, ale szkoda i firmy też to wyrzucają do kosza, więc wybrali mnie jako klienta "śmieci", a to stwarza po prostu niekończące się poczucie braku szacunku dla klienta.

    Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale rzadko kiedy otrzymujemy tak rozbudowane recenzje. Ja osobiście bardzo się cieszę kiedy nasi klienci wysyłają nam informacje zwrotne, gdyż dzięki temu możemy ciągle poprawiać jakość naszych usług.
    Odnosząc się do tego co Pani napisała, z częścią zarzutów niestety nie mogę się zgodzić. Jesteśmy świadomi, że do doskonałości nam jeszcze bardzo daleko, jednak pewnych standardów staramy się przestrzegać z wyjątkową starannością. Szczególnie, jeżeli chodzi o jakość naszych składników. A najwyższych standardów trzymamy się jeżeli chodzi o świeżość ryb. Dostawę świeżego łososia mamy min. raz w tygodniu. Świeża ryba poddawana jest obróbce termicznej (mrożeniu) na min 48 godz. Nigdy nie jest powtórnie mrożona. Zresztą nawet nie mamy takiej potrzeby, bo towar nam na bieżąco w całości schodzi. W Pani recenzji należy jednak wypunktować trzy rzeczy: 1. Dostawa była u Pani przed godziną 15.00, a jak Pani wspomniała, jadła Pani sushi ze swoim partnerem wieczorem. I jak słusznie Pani zauważyła, tego dnia były upały. Nie wiemy, w jakich warunkach sushi było do tego czasu przechowywane i czy to nie spowodowało spadku jakości. 2. Wspomina Pani o tuńczyku - tylko, że w Pani zestawie nie było tuńczyka. Więc część łososia była ok, a inna już nie? 3. Pani zdaniem cały zestaw był z nieświeżych składników (szczególnie ryba). Jednak został zjedzony w całości. Nie chcę być źle zrozumiany, ale na przyszłość jeżeli zamówi Pani gdziekolwiek sushi i ryba będzie budzić Pani wątpliwości, na wszelki wypadek polecam jednak tego nie jeść.
    Co do czasu dostawy, to rzeczywiście mieliśmy 20 minut spóźnienia, za co przepraszam. Niestety nie mamy wpływu na ruch uliczny i czasem takie wpadki nam się zdarzają.
    Gwarantuję Pani, że żadnego klienta nie traktujemy jak "śmiecia". Nie wybraliśmy Pani, żeby pozbyć się niesprzedanych resztek. Przykro mi, że tak zostało odebrane ostatnie zamówienie. Mam nadzieję, że skorzysta Pani jeszcze z naszych usług i przemyśli raz jeszcze swoją ocenę. Mimo wszystko dziękuję za tę recenzję i zapewniam, że wszystkie poruszone przez Panią kwestie były szczegółowo omówione z całą załogą.
    Z poważaniem,
    Akira Sushi
    Zespół Akira Sushi
  • Wszystko OK. Sushi całkiem dobre.

    Dziękujemy za wystawioną opinię :)
    Zespół Akira Sushi
  • Bardzo miła obsługa, chętnie zamówię jedzenie kolejny raz. Ogromny wybór zachęca do spróbowania wszystkiego.

    Bardzo dziękujemy za tak pozytywną opinię! :)
    Zespół Akira Sushi
  • Witam!! 💛

    Zamówienie dotarło przed wyznaczoną godziną i nie było zbyt punktualne, bo musiałam poprosić mamę o spotkanie z kurierem (Zostało mi ponad 30 minut.)… Spodziewałam się, że część pieśni będzie nieco większa, więc byłoby fajnie, gdybyś zawczasu zapisałeś wagę. 🤔

    Wszystko inne jest w porządku i pyszne, planuję zamówić więcej! 🙂

    ~ I do not speak Polish language at all, so just my best wishes to you!
    – Erika. 😊

    Dziękujemy za wystawioną opinię! Zapraszamy ponownie :)
    Zespół Akira Sushi